Deze online leeromgeving is onderdeel van Studio Sandra Gortemaker. Bezoek de website>>

€97,00 excl. btw

Website Conversie

Wil jij leren welke aanpassingen jij kan doen in je website om meer klanten te krijgen? Wil meer leren over de Customer Journey en de manier waarop bezoekers naar jouw website kijken? In de Samen-Doe-Sessie van 14 oktober* ga je samen met maximaal 5 andere deelnemers aan de slag met Conversie.

In de training leer je in je eigen tijd over de verschillende onderwerpen die hier bij horen. In de sessie is er ruimte om specifieke vragen en voorbeelden te laten zien. Het mooiste is dat je de training al gaat volgen voordat je aan de sessie meedoet.

*meerdere data per jaar

Wil jij meer interactie met je bezoekers?

Customer Journey

Wat ga je leren

  • Wat een Customer Journey is
  • Wat je kan met e-mailmarketing
  • Hoe je aan aanmeldblok op je website kan zetten
  • Wat call-to-action zijn en hoe je deze toe past
  • Hoe je kan werken met sales en landingspagina’s
  • Hoe je met segmenten kan werken en zo meer persoonlijke mails kan sturen.

Online training: Conversie

Deze training is een combinatie tussen WordPress en MailChimp.

Bij deze sessie ontvang je ook een jaar lang toegang tot de online training 

Wat heb je nodig voor deze training

  1. WordPress website met een pagebuilder (YOOtheme, Gutenberg, Elementor, Visual Builder etc.)
  2. MailChimp account (eventueel betaalde versie voor automation
  3. Gravity Forms (betaalde plugin) of ander formulieren programma

Ben je klant bij Studio Sandra Gortemaker dan lift je mee op de licenties van Gravity Forms en YOOtheme.

In mijn video’s gebruik ik mijn eigen thema van YOOtheme. Je kan de lessen wel volgen en je eigen bouwer gebruiken. Maar ik weet te weinig van bijvoorbeeld Visual Composer of Avada om je hier bij te helpen. Ik ga er vanuit dat je hier zelf handig mee bent. Of dat je jouw website bouwer kan vragen de nodige aanpassingen te doen.

Extra tools

Daarnaast kan je gebruik maken van tools om conversie te meten en de customer journey te volgen. Hiervoor heb je een account nodig van Hotjar, of Google Analytics o.i.d. Deze worden genoemd maar niet uitgebreid uitgelegd. 

Vraag hiervoor een online marketeer.

Voor de training zelf is dit niet nodig maar het is mooi als dit aansluit. Ik zal het kort introduceren zodat je in ieder geval weet wat er is qua extra tools.

Ben je al geregistreerd op deze website? Dat kan je de eerste module gratis volgen. Klik op de titels om deze in te zien.

Waarom meedoen?

Snappen hoe het werkt

Online Strategie

Customer Journey

De klanten die jij wil

Duidelijke boodschap neerzetten

“Ik ben een complete leek als het gaat om WordPress, MailChimp e.d. Het ingewikkelde werk laat ik graag aan Sandra over. De eenvoudiger zaken probeer ik zelf, met hulp van Sandra. Ze legt duidelijk en rustig uit en vind het niet erg als ik 3x dezelfde vraag stel. Kortom: zoek je iemand die verstand heeft van WordPress en MailChimp, ook een mooi ontwerp voor je website maakt en prettig is om mee te werken: dan zit je bij Studio Gortemaker helemaal goed.”

Joyce BIlal | Organisatie coach

‘Ik heb Sandra ervaren als een rustig en toegankelijk persoon, die haar vak goed verstaat en alles op een duidelijke manier kan uitleggen. Ze neemt je stap voor stap mee ik het creatieproces van een website. Sandra neemt de tijd voor overleg en geeft veel ruimte voor eigen inbreng. Ik heb enorm veel geleerd in een korte tijd. Sandra, ik ben je enorm dankbaar voor het prachtige resultaat!

Miron van Duinen | Holistisch therapeut
online marketing studio sandra gortemaker

Meer klanten

Bij conversie moet je denken aan het behalen van doelen voor je website. Of in bredere context, doelen die je binnen je online marketing strategie hebt gesteld.

Er zijn heel veel stappen te maken voor een bezoeker een betalende klant wordt. In deze sessie en de bijbehorende online training, leer je waar je op moet letten en wat je kan verbeteren.

De meest gestelde vragen

Voor wie is deze training bedoeld?

Ik richt me in deze training voornamelijk de ondernemers die duidelijk hebben welke klanten ze graag willen en een verbeterslag willen maken in hun website.

Kan ik ook vragen stellen tijdens de training?

Deze training is volledig online, zonder 1-op-1 support. Maar je kan wel je vragen online stellen. Vaak wordt hier binnen 1 werkdag op gereageerd.

Op 7 oktober is er een sessie waarin we de vragen van alle deelnemers bundelen en behandelen. Uiteraard binnen de perken van van mogelijk is.

Hoe ziet de opbouw van een sessie er uit?

10:00 starten met kennismaking en wat je verwachting is van de sessie

10:30 toelichting aangedragen onderwerpen

11:15 korte pauze

11:20 – 12:00 vragen stellen 

Ik kan niet op 14 oktober

Ik zal zo snel mogelijk extra data inplannen. Ik probeer elk kwartaal er één te plannen.

Lukt het echt niet op een van de geplande data dan is er een optie om mee te doen met een algemene sessie. Kijk dan of je vraag valt onder MailChimp, WordPress of Online marketing. En meld je aan voor een algemene sessie. Mail mij voor een speciale code zodat je niet opnieuw hoeft te betalen.

Dit om het voor alle deelnemers interessant te houden.

Cookies & Privacy

Deze website is niet gekoppeld aan Google Analytics. De cookies die gebruikt worden, zijn nodig om de te website goed te laten functioneren (onthouden waar je bent gebleven, formulieren, leerlingvolgsysteem). Reacties die je zelf plaats zijn openbaar. Account gegevens zijn alleen zichtbaar voor Studio Sandra Gortemaker. En worden verwijderd op verzoek of zodra de cursus is afgerond. 

Contact

Mail me of bel me

Online Leren is een onderdeel van
Studio Sandra Gortemaker. 

Btw-ID NL001413297B10
KVK 53368959

Post- en vestigingsadres

Timmermeesterslaan 44 8014 EM Zwolle

Bezoekadres / Kantoor

Esdoornstraat 3 8021 WB Zwolle